13 ноември 2012

На ти тия 500 лв.

И Skrillex ползва Beats
Получаваш един имейл, в който ти казват буквално "ей ти тия 500 лв, кажи какво искаш за тях" - какво правиш? Започваш да си гризеш гръкляна и да се фукаш с мейла насам-натам, докато се чудиш какво аджеба искаш. И ако ще папата или починалия мастър поп да ми се явят, няма да повярвам, че кой знае колко хора биха отказали офертата.

За мен първата спирка при избора на желания бяха лаптопите и таблетите. Много си се кефя на Mac mini-то, ама него не мога да си го ползвам в парка, затова и искам нещо мобилно. Ама за 500 лв. или си взимаш доста смотан таблет или някакъв нетбук - все неща, които не искам. Затова и се отказах, въпреки че избора от евтини продукти е голям.

Прехвърлих се на PC игри и конзоли, защото бях геймър едно време. Освен това мечтая за XBox или PlayStation от прекалено много време. Почти се реших, ама после се сетих, че нямам телевизор. Тъпа история нали? После минах и през PlayStation Vita, но това нещо едва ли ще го използвам кой знае колко. По-добре да не изгърмявам патроните.

Вероятността да сте ме виждали и да съм бил без слушалки е зловещо минимална. И понеже съм меломан и джаджоман (яка дума, а?) едновременно реших да търся слушалки. След дълго ровене на телевизори и електронни неща стигнах до мега хипер страхотните Beats by Dr. Dre. Ако живеете на тази планета и имате поне малък интерес към слушалки и подобни, то знаете, че Beats са най-cool слушалките на пазара и имат най-добрия звук, който можете да чуете от непрофесионална техника.

Така след известно време ще се фукам с мега хипер яките си нови слушалки Beats. Ама понеже съм добро дете, а и пичовете eMAG са... пичове, ще ви кажа как и вие да получите мейл, в който да ви кажат "на ти тия 500 лв". 

Първо трябва да цъкнете ей тук. После пишете един много готин пост, който отговаря на условията в линка и накрая чакате 7 декември. Тогава ще разберете дали сте един десетимата, които печелят ваучер за 500 лв. от eMAG. После може дружно да се фукаме с придобивките си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар