30 май 2008

И нека бъде селяния...

Ех, най-накрая дойде невероятният ден петък и моето еротично закръглено трибуквие ще напусне дебрите на градската джунгла и ще се озове на село при дядо. Събитие за което мечтая от момента в който се качих в колата миналта седмица, когато си тръгвах от вилата на леля ми и вуйчо ми, който момент беше само ден след като стоях на един хълм, а около мен имаше невероятна гледка - Осоговската планина от ляво, вдясно от нея Конявската планина, а между двете в далечината Витоша, а най-вдясно се извисяваше Рила в цялата си прелест, а в същото време аз седях в трева висока колкото мен (когато бях седнал) и се припичах на полулятното слънце и си мислех как бих могъл да се махна от това място (България ;) ). Е засега съм ОК, остава ми малко багажооправяне и разкашкване на органите докато се добера до точката на "излитане" Младост, но ще се справя, а след това отивам да се надишам на чист въздух. До понеделник :).

Няма коментари:

Публикуване на коментар