03 юни 2008

Риалити публика

Вчера имах "честта" да посетя "невероятният" конкурс за певчески... "таланти" "Пей с Мен". Естествено това ми посещение е наградено с сумата от 14 лева, но не от мен за тях, а от тях за мен, което си е оферта. откъдето и да го погледнеш. Да, вярно е, че в рамките на 2 часа се прозявах като бебенце, но пък това ще са най-лесно изкараните 14 кинта в живота ми.

Докато бях на тоз "лайф" няколко неща ми направиха огромно впечатление. Първо, че "ултра, мега, хипер-модерната" сцена всъщност не впечатлява кой знае колко. Да тез топки горе са нещо което не бях виждал, но видео стена не забелязах... може и да не съм догледал нещо, но както и да е. Да не говорим, че тази хиперсцена е адски малка. И на мен ми стана чудно, защото по ТВ-то изглежда огромна. Едва ли някой, който е ходил на концерти във "Фестивална" ще се учуди, че и "Пей с мен" има проблем с озвучаването, и то голям. Аз лично през цялото време чувах само по ниските тонове, дори на няколко жени ми убягна малко изпълнението. Но от всичко най-неприятното беше, че през цялото време (2 часа) нямаш право да станеш от мястото си, което място е един стол който е завидно неудобен и аз лично се изкривих на него. Въпреки всичко се радвам, че ще получа някой друг лев, а пък догодина може да ходя на "Биг Брадър", там поне може да освиркваш :).

Няма коментари:

Публикуване на коментар