29 май 2010

ЕМП 3 - Let there be rock

Преди точно 2 години се изказах по повод баловете за първи път. Преди година преживях и собствения си бал. Тази година пък бях на чужд бал.
Мнението ми не се е променило особено за годината блогърско мълчание. Дори напротив, още по-краен съм.
В последните месеци имам честта да живея в центъра на столицата ни, което е адски удобно. За сметка на това в последните 10-ина дни около леговището ми се източиха всички възможни бални процесии, акомпанирани от прилежното свиркане и крякане на слабо облечени дами и господа с неясна концентрация на алкохол в кръвта.
Дори се стигна до посещение на бала на милата и любима zbl, която беше сред най-прекрасните абитуриентки*, които съм виждал някога, естествено Ру и Нинчето (този последната само по снимки съдя) не отстъпваха по красота. На този бал присъстваха всички познати елементи - броене до 12 + "уааа", рандъм крякане, прекомерна употреба на автомобилни клаксони и тук-таме набичена чалгия. Нарадваха се децата и се юрнаха към чалготеката, а моя милост и другите "гости" се насочиха към съответните места за поливане на повода. И за да се затвърди мнението ми за безумието, което обладава младежите по това време на годината, станах свидетел на доста неприятна гледка, която обаче ми вдигна настроението.
Докато отивахме към бара, в който да полеем, звуците "Еднооо, двеее, трииии..." от развълнувани абитуриенти накачили се по автомобилните прозорци секнаха на три и бяха последвани от едно многозначително "тряс". Това се случи точно пред Руската Църква, където доста често се блъскат завиващи наляво с неправилно изпреварващи шофьори, както и в този случай. За щастие скоростите бяха ниски и всичко е приключило с огънати ламарини и провалено изкарване на вечерта за групичките. Освен това сблъсъка докара злобни (признавам без бой) усмивки по лицата на компанията и реплики от типа на "Едно, две, три, че... тряс" през цялата нощ.
И отново се убеждавам, че смисъла от цялото упражнение е загубен безкрайно. Отново много хора си мрънкат, че цялото нещо е глупаво и преекспонирано, но нищо не се случва. И отново плата по роклите намаля, което мислех за невъзможно. Радвам се поне, че тазгодишните ми бални премеждия бяха в тесен приятелски кръг изпълнен със стилни рокли и приятни хора, което си е бонус.
______________________
*Да живее spell-check-а, който ме отказва от абитюрентите :D

ПП:
Миналата година си взех матурите, между другото.

Няма коментари:

Публикуване на коментар