28 май 2009

ЕМП 2 - Завръщането на простотията.

Преди около година реших, че трябва да съм модерен и да си водя блог. Е направих блога, от време на време пиша, явно целта е изпълнена. Първият ми пост беше свързан с явлението ЕМП - Ежегодна Майска Простотия. Сега, година по-късно, мога с не чак такава гордост да заява, че и моето представяне в ЕМП дойде, а и си замина, за мое щастие.
"И както всяка година се чудя къде е кефа?". Това написах преди година. Сега - след 364 дни, една учебна година и моят собствен бал, продължавам да се чудя. Да, беше забавно и приятно да съм с костюм, не чак толкова неприятно всички да ме щракат и направо ужасно, всички около мен да викат като ненормални. Беше готино целия клас да се събере и да купонясваме (като купонясването е леееко съмнително), но пак се чудя къде е кефа. Аз лично имам следните впечатления от бала си:
1. Около час обикаляне на града с най-различни цели, съпроводено от неописуемо количество кич, крясъци от прозорците на разни коли и вдигане на излишен шум - Изключително ненужни действия, които правят доволни едва 15-ина души и роднините им.
2. Неколкочасов престои в Кемпински - Всичко много хубаво - яденето, пииването (малко разредено, но все пак), масите... но всичко това съпроводено от чалга, кючеци и познайте... крясъци е абсолютен кошмар!
3. Престои в чалга клуб "Най" (о0 като го пиша е по-брутално о0) - Много приятно място. Сепаретата са ОК, светлинки, алкохол. Много хубаво. Ама да набуташ толкова много хора, които имат за цел да се подвизават на маси, когато масите ти са толкова малко е глупаво. Да не говорим, че на масите се друсат кючеци от подпиинали, разголени, разгонени и да не казвам още какви ъ-ъ-ъ-ъ момичета, като тези маанета са съпроводени от чупене на чаши, разливане на алкохоли и всякакви ужасяващо просташки постъпки. Като цяло мега тъпа история, добре че се махнах.
4. Такси>квартала>бира>беседка - за пореден път се убеждавам, че по-хубаво от беседката няма. Това оправи цялостното изживяване...
Какъв е извода? Ами... баловете са глупаво нещо. За поредна година ми надуха главата, като този път дори и мой приятели. За поредна година само се възмущаваме и за поредна година нищо не се променя, освен количеството плат по роклите - то прогресивно намалява.
ПП:
Стискайте палци за матурите, че миналата година злобеех, а сега ми се реве.

Няма коментари:

Публикуване на коментар