29 януари 2009

Блогър и/или психопат?

Разглеждам днес блогове и нет, както никога досега - с цел и умисъл - да прочета повече блогове и да си намеря интересни такива. Из ровенето попаднах на учудващ блог, който се оказа собственост на г-н Блажев - човека, който отвлече автобус и нарича себе си Атила. Оказа се, че един сайт, който никога не съм уважавал изкарва данни за потребителите си, което е, меко казано, грозно и непочтено. Естествено потребителя е изтрит. Едва ли е заради нарушаване на правилата, защото се съмнявам да има правило, което да забранява отвличането на автобуси. Въпросния мистър Блажев явно е интелигентен човек, все пак блога му е написан на правилен български език и е доста смислен. Аз лично не съм съгласен с вижданията му на 100%, но като цяло човека мисли. Блогърстването му си има и лошите страни, защото този човек е повод да се изкара, че блогър = психопат(ка). Дано не се случи, защото вече съм 3 пъти психопат - аниме, комикси и метъл... би трябвало космически станции да отвличам сигурно.

2 коментара:

  1. Анонимен25 март, 2009 00:37

    Аз какво да кажа...блогове, филми с вампири, метъл, баща военен и майка учител...аз трябва да отвличам галактически стопаджии!=D
    Все си мисля, че въпросния мистър не е лош човек.Това, че е направил нещо лошо не означава, че е лош човек...ама кв се повтарям!
    Лично аз ако бях в автобуса сигурно щях да гръмна от дозата адреналин.Все пак не е направил нищо лошо на хората,не ги е наранил,даже им е давал да ходят до тоалетна и да пушат...та...да...здрасти!И аз съм тук!

    ОтговорИзтриване
  2. Аз какво да кажа...блогове, филми с вампири, метъл, баща военен и майка учител...аз трябва да отвличам галактически стопаджии!=D
    Все си мисля, че въпросния мистър не е лош човек.Това, че е направил нещо лошо не означава, че е лош човек...ама кв се повтарям!
    Лично аз ако бях в автобуса сигурно щях да гръмна от дозата адреналин.Все пак не е направил нищо лошо на хората,не ги е наранил,даже им е давал да ходят до тоалетна и да пушат...та...да...здрасти!И аз съм тук!

    ОтговорИзтриване