01 януари 2009

Нова Година, Нов пост

Ей я на. Вече 5 часа е 2009-та. Мина високосната година, високосната секунда... и техният късмет. Както всички и аз се опитвам да си направя една равносметка за изминалата година и все стигам до извода, че годината не беше лоша. Може и от годините да е (най-вероятно дори), но тази година ми донесе адски много, научи ме на адски много и най-важно ме научи за много неща за самият мен. Имаше спадовете си - обирането на апартамента ни, сменянето на 2 работи, не чак толкова добрите резултати от училище, няколко провалени концерта и купона, нормалните финансови затруднения, но пък и пиковете - сближаване с готини хора, приятни моменти по морето, концерта на Metallica, който ще остане в главата ми като събитието, след което аз просто нямах думи, а това рядко се случва, страхотната есен и съвършения край на годината. От новата година очаквам изключително много трудности и се надявам да ги преодолея. Предстоят ми важни избори, както и голеееми трудности, които искам-не искам трябва да преодолея, надявам се успешно.
Пожелавам, и на себе си и на вас, (ако някой чете въобще) много здраве, щастие, любов, нови знания, обогатяване и не на последно място материално добро състояние :). За много години.

1 коментар:

  1. За мноу години Илийкаааааааа!

    Изобщо да не се шашкаш.. Всичко ще си е наред, ако не му обръщаш внимание.. Стигах до този извод няколко пъти през изминалата година.. ;)
    *хъгс*

    ОтговорИзтриване