19 октомври 2012

Обновяване

Вътрешен мир, бро
Важно е за самочувствието на човек да обновява нещата около и в себе си. Аз съм едно много добро доказателство за тази важност, особено като се има предвид колко нови блога и промени на старите се случиха напоследък. Но е важно в някакъв момент да си стигнеш до вътрешния мир и уседналост, защото иначе се побъркваш.
Това го установявам в последната половин година, която е една непрестанна промяна и динамичност. Сигурно нещо напълно нормално за 21 годишен човек, но на някакво ниво стресиращо и натоварващо. Сякаш нон-стоп търчиш насам-натам в опит да си намериш мястото, ама половин година не успяваш.
Най-забавното е когато си намериш вътрешния мир, душевното спокойствие и другите харекришни, в разни дребнавости, които вече си имаш. Примерно стария ти грозен блог. Вярно, префасонираш го, защото онуй небе горе беше потресаващо. Също така чувстваш ново вдъхновение за промяна в стила, но все пак се връщаш в изходната позиция.
И така е с живота като цяло. Едно постоянно лавиране напред и назад, в търсене на ново познание, което да ти помогне да видиш старото по по-добър начин. Та, пак съм тук, само че малко по-различен.

Theme song:
When I get back home
I won't be the same

2 коментара:

  1. Браво за дизайна, Илийка! Много е свеж, и ми се струва, че ти отива. Промяната е важна, а, повярвай ми, на 25 няма да е по-малко динамично, отколкото сега-даже се засилва! :) Браво за английския блог-ако не друго, това е страхотен начин да си упражняваш езика (даскалката в мен говори:) ) Пишеш интересно, продължавай да се занимаваш с това.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря :). Супер мил коментар, наистина.
    Това с динамиката звучи като оплакване, но всъщност се надявам да си права и на 25 да е по-лудница :). Интересно е най-малкото.

    ОтговорИзтриване