26 септември 2012

I'll be back

Щракаш с пръст и са минали три месеца от последния ти пост. Доста време, признавам и се извинявам на 3-та ми фена (мамо, теб не те броя). Само минавам да спомена, че [temelkoff] подготвя завръщане, по-голямо и готино от преди и дано малко по-смислено.

Ако ти се чете още
Принципно един блогър не пише, когато има какво друго да прави. Аз не писах три месеца, защото нон-стоп бях някъде и правех нещо интересно.

От 5-те музикални фестивала, които посетих, през 2100-те километра стоп, та до бурното ми завръщане в света на японската анимация и комикси. Брутално яко лято, за което сигурно ще пиша много повече когато животът заскучнее още повече. Та това са част от причините да изоставя иначе обичания от мен блог.

В същото време, с малко срам, започнах блог на английски, който върви смущаващо безпроблемно (с изключение на граматическия бълвоч, който сътворявам). Освен това започнах джаджова рубрика в Light и продължавам да се пробвам в музикалната журналистика с WebCafe. Това са други причини да изоставя обичания си блог.

Както и да е. В крайна сметка обещавам публично, че всичко ще се върне на мястото си в най-скоро време. Всъщност няма да е точно на мястото си, защото зародилата се паяжина довежда до нужда от освежаване.

Няма коментари:

Публикуване на коментар