18 септември 2010

Социализиране

Ха, говорете ми сега, моля ви се. Много обичам когато споделя, че ползвам Twitter да получа за отговор "Ама това е много тъпо". Или пък като спомена словосъчетанието "социална мрежа" на хората да им изниква Facebook в главата.
Първо да спомена какъв е тоя изблик. На 16-и септември присъствах на #twitterbloggerbeer. За незапознатите, това е нещо като среща на блогъри, които използват Twitter и са в София. Тъй като и трите условия ги покривам, реших да се включа в инициативата и бях много приятно изненадан. Първо, на това нещо присъстваха сигурно към 40-50 човека. Второ, това бяха хора, които са свързани с няколко общи неща, но иначе доста различни и като среда, и като възраст, и като социален статус, и т.н. И трето, но не на последно място, това беше резултат на участие в една силно пренебрегвана (в България) социална мрежа. В крайна сметка се оказва, че единствената социална мрежа, която ме социализира с хора, които не познавам, но биха били/са ми интересни е точно Twitter. Във Facebook добавям само приятели, в Buzz само псувам, че не го искам, в LinkedIn не съм се ориентирал, в MySpace не съм влизал от поне година. Единственото друго място онлайн, което е било източник на нови познанства за мен са форумите, които са форуми, а не социални мрежи, така че отпадат от листата.
Та, честито мили Българи, вие се социализирате в една много анти-социална мрежа, която смятате за много куул, само защото си имате синьо животно, голяма ферма и вървежно кафене, докато аз се социализирам в скучния и безсмислен Twitter. Благодаря, дано не мигрирате.

________________________
PS. Да, Фейсбук хейта е очевиден и нарочен, благодаря, знам.

5 коментара:

  1. Оу, по Last.fm съм луд от 3 години насам. Мерси все пак :)

    ОтговорИзтриване
  2. Тwitter и на мен лично ми харесва как е направен, щеше да е доста по-добре не се пускат толкова безсмислени коментари и да се залага само на полезна и интересна информация, но за жалост винаги ще е така при всяка популярна социална мрежа.

    ОтговорИзтриване
  3. Twitter е като всяка социална мрежа и съдържанието е определено от потребителите :). Когато искаме конкретна информация се абонираме в конкретни сайтове :)

    ОтговорИзтриване
  4. Тwitter и на мен лично ми харесва как е направен, щеше да е доста по-добре не се пускат толкова безсмислени коментари и да се залага само на полезна и интересна информация, но за жалост винаги ще е така при всяка популярна социална мрежа.

    ОтговорИзтриване