12 март 2012

Нов ден в Mixtape

Свежарските концерти в родните клубове напоследък са все повече. Родните групи, които си заслужава да се чуят на живо също бележат забележителен растеж. За капак на всичко и яките клубове, поне в София, също се множат, макар и бавно. Този четвъртък ще станем свидетели на една доста силна комбинация от тези три неща, благодарение на Rawk’n’Roll и групите Smallman, Vrani Volosa и Center.

А тез пък кои са?
Концертът ще мине под името A new day dawning, като идеята му е да представи три банди, които са по-скоро в периферията на обществения интерес. 

Макар и за мен Smallman да не се вписват много в определението "неизвестна група", явно е така. Някои ги наричат "българските Tool" и макар да не съм напълно съгласен - прилика има, но е доста незабележима. Пичовете имат един(?) два албума, първият от които също се казва Smallman, а вторият Labyrinth of Present и са свирили на Spirit of Burgas и BestFest в Румъния.

Vrani Volosa са бивша black metal група, а понастоящем свирят нещо, което май се определя като pagan metal с фолклорни елементи. Музиката им не е точно по вкуса ми, но въпреки това са интересни.

Последната група носи името Center и според мен е една от най-добрите млади банди в момента, поне като съдя по музиката, която съм чувал. Пичовете са спечелили втория Jack Daniel’s Battle Of The Bands, а наскоро би трябвало да са минали през студиото на Odd Crew, за да запишат миниалбум.

Къде и кога?
Мястото е клуб Mixtape 5, който се намира в подлеза на НДК, ама не този отпред, а онзи под Моста на влюбените. Последните ми впечатления от него са, че след летния ремонт е станал страхотен, вентилацията му работи перфектно и охранителите са рядко любезни. Има и гардероб. Датата е 15 март, четвъртък, а обявенията час е 20:30. Аз лично няма да си позволя да пропусна, надявам се да не съм сам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар