31 май 2014

Отличен


В четвъртък станаха шест години откакто списвам този блог с променливи успех и постоянство. За 6 години толкова много неща се промениха, че чак не мога да повяврвам. В същото време първопричината да блогвам продължава да е тук - искам да се науча да пиша, да съм по-добър и да споделям част от лютеницата в главата ми. Освен това искам да си имам моето място, за моите неща.

Отличния от заглавието обаче не е нито за мен, нито за блога като такъв. Има по-добри автори, по-интересни блогове, по-смислени писания. Отличният е за случките, които е предизвикал този блог. Не знам за другите блогъри и блоговете им, но [temelkoff] продължава да сбъдва моите мечти.

Преди 6 години си казах, че искам да стана студент и докато завърша да работя в "Капитал" - медията, която и до днес считам за най-смислена у нас. Имах си вътрешната уговорка, че ако това не се случи, очевидно тази кариера не е за мен и ще трябва да си намеря нещо друго. Започнах от тук и съм някъде тук. Шест години по-късно знам, че съм на прав път и имам още много, много хляб да изям.

Пиша отличен, защото без блога нямаше да съм тук. Нямаше да пиша, да мисля, да изразявам мнение, позиция, себе си, да стигна до други хора, които да ме натирят или похвалят, да ми дадат шанс или безценен съвет. Затова благодаря на блога и на всички хора, които четат, коментират, дават фийдбек и ме бутат напред. Пожелавам си и вие да пишете отличен.
____
Снимка: Celebrating six years of Flickr! by Eric Flexyourhead

2 коментара:

  1. Отличен и от мен. За блога, за Илия и за случките около блога и Илия!

    ОтговорИзтриване