17 януари 2011

ББ те наблюдава.

СКАНДАЛ!
ББ и правителството му приемат закон, с които ни приближават до 1984 така както не сме си и представяли, че е възможно. 200 души се появяват пред парламента да протестират на 14.01.09г. и очаквано, резултата е никакъв. Година по-късно същите тези парламентьори се самозахапват за трибуквията си.
Не съм някакъв политолог, нито пък особено заинтересуван от законодателството като професия, дори са ми скучни. Само че понякога се забавлявам искрено.
ОК, приемайте безумни закони, ние ще протестираме с хиляди във Фейсбук и с 200 души на паветата, но не мрънкайте накрая, мили политици. Подслушаха ви телефоните, излязоха компромати и сега се втурвате да проверявате мобилните оператори. Само на мен ли ми се губи идеята?
Нали целта ви е тотален контрол и щастлив Яворчо, който да знае кой чете крадени книги, докато си вади очите на монитора? Да можете да чуете как Димитричка обсъжда цвета на акото на малкия Гошко с комшийката Сийка. Е, имате тази възможност. И гледам се възползвате.
Че изкараните записи на разговори са политически игри е очеизбождащо, но когато вашите закони ви опарят, приемайте го с гордо вдигнати глави, вместо за пореден път да се оправдавате, другари.
Само че защо искате да проверявате мобилните кожодери? Защото правят каквото си искат и обират клиентите си? Защото единия мобилен онанатор вече почти половин година си играе с клиентите си на "Имаш сметка, нямаш сметка"? Нищо такова, вие ще проверявате, защото вашето министерство подслушва вашите телефони.
Ъ?
Сега може да проверите магазинерката, дали не помни какво сте вечеряли и домоуправителя да не би да изкара информацията, че сте си платили таксата за входа.
Идват избори в милата ни родина. Като всеки път до изборите ни очаква невероятното представление наречено "Предизборна кампания по Български". Засега само компромати и игрички, но до няколко месеца започват кебапчетата и предизборните "концерти".
И в главата ми стои само един единствен въпрос. Само на мен ли ми е безумно безумно и ми иде да хвана сопата (и в Тихуана да гоня антилопата)?

Няма коментари:

Публикуване на коментар