17 ноември 2012

Влог като блог, ама с камера

Ако падаш от Марс или Андромеда си оправдан да не знаеш какво е влог. Ако си банкер или пишеш в Капитал си оправдан, че си мислиш за кинти. В другите случай знаеш, че влогърите са ония чудати кретени, които снимат клипчета и ги пускат в интернет. И после хората ги гледат. И ги лайкват. Ако не знаеше, твой проблем.

Чуждото
Мойте любими влогъри се броят на два пръста от която ръка си изберете. Единият се зове Рей Уилиям Джонсън и ако не сте попадали на негово видео, то вероятно сте на 30+ или живеете в саксия. Този младеж подбира най-мега хипер безумните клипове с много гледания и ги коментира. Според сметките на един друг младеж, който ме заговори в рейса докато гледах ей това клипче, RWJ прави по 20-30 хиляди долара на седмица. Честито.

Другият ми любимец е Раян Хига, познат като nigahiga в тубата. Той пък е от другия тип влогъри, които си измислят сценарии и правят всякакви идиотщини. От време на време има включвания по "сериозни" теми, като хейтърите, насилието и т.н. Най-готини са му гавърите с парчета на русолявия канадски *****. Clenching my booty.

Общото
Въпросните двама ми служат като вдъхновение за едногодишните ми планове да почна влог. Част от старта на някакъв нов проект е да проучиш "пазара", като за мен пазар на български влогове няма. До вчера нямаше, вечерта се появи. Оказа се, че във vbox7 - един сайт, който смятах за безсмислен - има цяла инвазия на влогъри и псевдовлогъри, както и няколко супер популярни и няколко мега яки.

Родна реч...

Номер едно в личната ми класация е Емо Николов, който е на около 16-17 години и се занимава с влогове от около 2 години. Пича има две рубрики, като в едната говори по определени теми, а в другата прави рандъм неща. Като примерно разходка в двора на училището му. Това последното е от тъпите.

Вторият ми фаворит в проучването е Veni_ap, която сякаш на пук е заебала влогърството напоследък, но като цяло има интересни клипове. Тя залага на малко по-забавни моменти в иначе сериозни клипове, което също е готино.

Третият ми фаворит е Баев, който често вкарва доста артистичност в клиповете си. Готиното е, че като цяло се придържа към разни фън елементи и си личи, че се старае за качеството на клиповете.

Има още няколко интересни влогъри, които можете да разцъкате в секцията Топ Авторски на Vbox7. А колкото до вдъхновението ми за влог. Очаквайте включване съвсем скоро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар