28 януари 2011

Медийна трагедия

Смъртта на Борислав Борисов ми дойде като гръм от ясно небе. Подробностите, които медиите изкараха по-късно ми дойдоха още по-шокиращо. Подробностите, които всеки ден изкарват за подобни случаи ми идват също толкова шокиращо.
Затова и се подписах под това отворено писмо до определени медии и институции. Въпреки това въпросните медии успяха да докажат, че практикуват най-долнопробната форма на журналистика, която може да съществува. Тези хора имат наглостта, смелостта и малоумната убеденост, че могат да се подиграват с болката на хората. И не говоря само за Борислав. Колко пъти сте чели или слушали за убийства, самоубийства и инциденти, за които се разказва до най-малка подробност какво се е случило? Колко пъти подобни драскачи са рисували ужасяваща сцена в главата ви? На мен ми се случва сравнително често, когато прибягвам до медии различни от тези, които чета редовно.
И въпреки простото изискване да не бъдат толкова брутални, въпросните ни отговарят сякаш са най-великите хора на света. От в. Труд обявяват блогърите за зли хора, които само гледат да очернят милата медиа. Горките нещастници, които лично мен ме оставиха втрещен от статията им. Извинението им е точно колкото да се замажат очите на хората. Е, очите на блогър се замазват малко по-трудно.
Другите от сайта Разкрития пък изкараха отвореното писмо като пиар акция на блогърите, които сложихме имената си под писмото. Освен това се обявиха за света вода ненапита, защото казали 2-3 хубави думи за Борислав.
Мили медии, не искам да говорите хубави думи за отишлите си. Искам да не описвате в подробности как мой приятел е отнел живота си. Не искам да описвате в подробности как дете е убило семейството си. Не искам да излъчвате насилие и негативни новини по 24 часа в денонощието.
Освен това не мога да разбера по какъв начин точно ще си направя пиар чрез името ми в едно писмо, което виждате вие и блогърите. Факт е, че има малко будни хора, които да се интересуват от такива инициативи и подобно отстояване на права.
Въпреки това аз съм зъл блогър. А медиите за пореден път доказват цинично идиотичната си страна, която сякаш е единствена.
Извинявай за това, което се случва около името ти, Бориславе.

3 коментара:

  1. Е то от километри си личи, че Разкрития е пумия. Аз въобще и не виждам защо им се обръща внимание. Даже "фейсбук" страницата им е някаква спам страница. Аз не бих зачитал този сайт за някаква медия, освен за пумийна яма може би? :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ти не, но имат много читатели, които приемат твърденията им за чиста монета. И въпреки всичко са си лайнари.

    ОтговорИзтриване
  3. Ами какво да ти кажа... Аман от такива читатели без глави на раменете! :/

    ОтговорИзтриване