08 ноември 2013

За дините и фокуса


Ще започна този пост с напомнянето на един факт, касаещ моята персона - в момента съм на скромните 22 години. В последните няколко, не малко хора са се впечатлявали от количеството интереси, които имам и с които се занимавам активно. Отдавна ми се върти в главата, че тази леко шизофренична моя черта може и да не е най-доброто нещо на света.

Too much is not enough
Но нека първо споделя най-важните от житейските си приоритети. Те са няколко и са подредени по следния начин:
  1. Университет - уча "Книгоиздаване" и живот и здраве догодина трябва да го изуча. Имам цели, които изискват това да се случи и те са сред най-важните за момента в живота ми.
  2. Работа - искам да бъда истински и добър журналист, чиято работа да има значение и смисъл. В момента съм пишман журналист, на когото много хора се кефят, защото е на 22 и си ползва главата. Добро начало, но житейската мечта изисква работа по работата.
  3. [temelkoff] - личният ми блог, който четете в момента. Целта ми е да споделям личните си виждания за нещата от живота, както и готини неща от живота. Звучи странно, но това е и един вид портфолио, на което до момента всички работодатели са обръщали внимание.
  4. Радио "Реакция" - от близо две години водя радиопредаването Hipster Business Weekly, където споделям любимата си музика - indie и alternative (и още много), с хората. Целта ми е да разпространявам нещо, което да контрастира със закостенелите ни радиостанции, да подобря уменията си като говорещ човек, а и си сбъдвам една детска мечта.
  5. Клуб за аниме и манга "Накама" - помагам с PR и дигитални неща, както и с доста други работи. Иска ми се да се науча на event management и да правя събития, които да карат възможно най-много хора да се чувстват добре.
С изключение на университета, всички тези неща са страхотни и ги обичам! Всяко едно от тях ми носи изключително голямо удовлетворение и ме кара да се чувствам добре. За съжаление всяко от тях спокойно може да е full time ангажимент, а и около тях има още 50, с които искам или се занимавам частично.

plus&plus=negative?
Тази седмица масово беше обявена за ужасна. Бих се включил в хора, тъй като и на мен ми се случиха няколко неща, които хората биха определили като неприятни. За мое щастие обаче неприятните случки вървяха в комплект със смислени, макар и кратки, разговори. От две неочаквани места ми дойде един и същ мокър пешкир, за който се опитвам да си мисля отдавна - "Правиш много хубави неща, но ти липсва фокус".

Хората все още не са устроени така че да могат да са винаги навсякъде. Всъщност ние имаме нужда от време за концентрация и осмисляне на нещата. Без значение дали става дума за работа, забавление или просто натрупване на житейски опит.

Затова и предприемам нов подход към дейностите си, който включва изхвърлянето на някои от дините изпод мишниците ми. Това съвсем не означава, че ще зарежа интересите си и ще се вкарам в някаква кутия. Просто онзи непълен списък от по-горе ще бъде скъсен, така че да е достатъчно смислен и малък едновременно. В противен случай ще продължа да правя готини неща, ама без фокус.

Няма коментари:

Публикуване на коментар