03 януари 2013

2013 - Load completed

Апокалиптична скука. Така мога да опиша несъстоялия се край на света, който ознаменува 2012. Тъй като тя вече е в миналото дойде времето да си пожелаем промените за 2013, познати като new year resolutions. Моят кратък списък ще пльокна тук и се надявам да има поне един морален навигатор, който да ми напомня какво съм избълвал в пост-новогодишната летаргия.

Четене
Лето джийзъско 2012-о ще запомня като годината, в която съм прочел най-малко книги в живота си. Оправдания много, но не променят факта. Затова (по)желание номер едно за 2013 е да чета колкото преди. За целта ще се опитам да чета поне по страница на ден, ако не цяла глава.

Писане
През 2012 съм написал 42 поста. Въпреки че числото е отговора на въпроса за вселената и всичко останало, смятам че по по-малко от пост седмично е ужасно малко. Затова и през 2013 ще пиша поне веднъж седмично. Крайната цел е след година да има повече нови постове, отколкото през 2011 (68).

Учене
Макар и да не съм прекъснал следването си, през 2012 не успях да се справя с 3 изпита, един от които ме чака още от 2011. Искам да започна последната година от следването си без изостанали изпити, което значи, че трябва да се стегна и до септември да взема към 17 изпита. Звучи по-страшно отколото трябва.

Гледане
Винаги съм бил меломан и ценител на киното, който гледа малко филми. Ама през 2012 прекалих. Изключвам тъпотиите, които съм гледал с приятели или малко по задължение и остават около 10 изгледани пълнометражни филма. Това е срамота. Естествено причината е, че гледам сериали и анимета, но искам да променя статистиката и да гледам повече хубави филми, защото ми доставя истинско удоволствие. 

Други
В нещо като списък без обяснения. Пътуване до нови места, особено в България. Самостоятелни концерти, вероятно за сметка на големите фестивали. Повече работа, за повече пари.

А на попадналите тук пожелавам 2013 да е по-готина от 2012, която всъщност беше супер :).

Няма коментари:

Публикуване на коментар