04 март 2013

2013 - success!

Съвсем кратък понеделнишки ъпдейт покрай моите new year resolutions. Идеята е да си държа публично сметка за нещата, които искам да променя. Поставените цели са в линка, а по-долу е тяхното развитие.

Четене
През 2012 съм прочел общо 11 книги. За двата месеца на 2013 съм прочел почти 4 книги. Факт - не чета книги всеки ден, но чета значително по-често от преди.

Писане
От средно 3.5 поста в блога през 2012 до 9 поста месечно през 2013. Факт - едва три от тях през февруари са специално за блога, но в моя защита...

Учене
Най-ужасната и тежка сесия до момента приключих с 6 взети изпита и нито една тройка. Средният успех е с около еденица над желаното. Факт - оставих си една курсова работа за юни, но целта е да започна 4 курс чист.

Гледане
Миналата година съм изгледал общо около 20 филма. До сега през 2013 съм изгледал 17. Половината са с оценки под 7, което ще рече, че по-скоро не са ми харесали. За щастие три от тях съм оценил с 8, един с 9, а извън тази бройка е второто гледане на Cloud Atlas, който е с оценка 11. Факт - мисията изпълнена.

Други
Epic fail в графата пътуване. Плановете за лятото отново се завъртат около фестове, поради кофти графици. Работата уж е повече, парите не. И въпреки че не беше, нито в списъка, нито планувано, май спрях цигарите. Като цяло считам новогодишните планове за успешно вървящи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар