07 август 2013

Звънтящо

Drain от
Имам си смартфон. Той вече е стар, очукан и с пукнатини по шасито. Все пак е на две години и плаче за смяна.

Той винаги е имал страшно яки рингтонове. В момента е един женски, тънък, южноафрикански глас, който казва Sexy boys на фона на опит за бумтящ ритъм. После ритмично ми казва, че ме смята за freeky и много ме харесва. Това е мило.

За съжаление често държа смартфона си в тих режим. Все пак ходя на лекции, срещи други мероприятия, на които не е възпитано южноафрикански девойки да пеят за момчета, на фона на опит за бумтящ ритъм. Също така почти винаги забравям да включа звука му, когато не е проблем девойката да звучи.

Трагедията е, че няма значение. Така и така рядко мога да чуя рингтона си, защото вече почти никой не ми звъни.

Комуникацията ми с много хора, освен живите срещи, протича само с чат. За съжаление също толкова хора, които не мога да виждам често поради география, също не се обаждат. И докато телефонът ми не звъни, с тях само си менкаме лайкове и коментари в социалката.

Истината е, че често не си вдигам телефона, защото няма звук и не разбирам, че звъни. Също така не си падам по телефонните разговори. Но пък когато видя нечие име на екрана на оръфания ми смартфон, знам че той ми обръща с една идея повече внимание. А това е приятно, защото значи, че на някого му пука за мен. Така че вдигнете телефона и се чуйте с хората, за които ви пука. Приятно е.

Няма коментари:

Публикуване на коментар